domingo, enero 03, 2010

LA DÉCADA DEL HYPERSELF - My promise of becoming everything




CASTELLANO:

A día de hoy, y tras un periodo reconocido de meditación (y años de meditación involuntaria); he decidido de manera definitiva:
Autoanalizar aún más la existencia, la existencia del Yo ... esa especie de ser inevitable que es la figura más cercana a la divinidad en la individualidad colectiva.
Mi decisión yoista es un pacto de sangre:
Yo, Raisa Maudit (y mis herramientas)
Me transformaré en Cultura
Me transformaré en Obra de Arte
Me transformaré en Ocio
Me transformaré en cualquier forma de representación en este  momento de hiperrealidad megalomaniaca
Comenzando mi camino durante esta década autodefinida como LA DÉCADA DEL HIPERYO.
El "cómo", es lo de menos. Lo tengo todo claro ahora
Felicidades y mucha suerte.
Comenzando .... YA





-----------------------
ENGLISH:

Today, and after a recognised process of meditation ( and years of unintentional meditation): I've decided the certain way.
To self-analize furthermore the Existence,  the existence of the Self ... that is the kind of unavoidable being ,that is the closest figure to Divinity in the collective individuality.
My Self-y desicion is a blood covenant:
I, Raisa Maudit (and my tools)
Will transform into Culture
Will transform into  a work of Art
Will transform into Leisure
Will transform into any kind of representation, of the present-day moment of megalomaniac hiperealality.
Beginning my way across this decade selfdefined as THE HYPERSELF DECADE.  
"How" is the less important issue. I have everything clear now
Congratulations and Good luck.

Starting.... NOW 

RAISA MAUDIT LICENCED THIS:

Creative Commons License
Todos los proyectos y contenido de Raisa Maudit aquí visibles están bajo una licencia de Creative Commons RAISA DICE UTILÍZAME CON ÉTICA.
 
The Rise and the Fall of RAISA MAUDIT Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie and modified by Raisa Maudit Blogger Template